Prima pagină » Auchan va introduce sistemul de scanare a produselor la raft și va lansa o variantă îmbunătățită a magazinului online

Auchan va introduce sistemul de scanare a produselor la raft și va lansa o variantă îmbunătățită a magazinului online

Retailerul francez Auchan va lansa în câteva luni o variantă îmbunătățită a magazinului său online care va include noi funcționalități printre care posibilitatea de a face abonamente pentru produsele achiziționate recurent. De asemenea, în noua platforma va fi introdus inclusiv serviciul de live shopping, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte Auchan Retail România, în cadrul conferinței European Digital Commerce organizată de Vtex.

În plus, în câteva săptămâni, compania va putea oferi clienților în magazine posibilitatea de a scana produsele direct la raft, prin intermediul aplicației Auchan.

“Această nouă funcționalitate va ajuta clienții să facă cumpărături mai chibzuite, pentru că îți permite să scanezi fiecare articol ditect la raft și să iei decizia de cumpărare în funcție de bugetul disponibil. În plus, clienții nu mai stau la coadă în magazin”, mai explică managerul Auchan potrivit căruia vânzările online se mențin constante chiar și după ridicarea restricțiilor legate de pandemia Covid 19.

În momentul de față, doar trei mari retaileri alimentari oferă clienților posibilitatea de a-și scana singuri produsele la raft, pentru a finaliza mai rapid cumpărăturile la casele de marcat asistate de casieri sau la cele Self-Checkout: Kaufland, Carrefour și cora.

Kaufland este primul retailer din România care a implementat un astfel de sistem, încă din 2016 când a lansat aplicația Mobile Self-Scanning Scan & Pay. Prin intermediul acesteia, clienții puteau scana direct codul de bare al produsului, eliminând astfel timpul de așezare a produselor pe bandă, la casă și înapoi în coș. Ulterior, în aprilie 2021, retailerul a lansat actualul K-Scan, serviciu prin care clienții pot scana singuri produsele, iar la casa de marcat doar să finalizeze cumpărăturile.

Investiții în digitalizare

În paralel cu investițiile în dezvoltarea e-commerce, Auchan este în plin proces de digitalizare, mai ales că România a fost aleasă ca piață pilot pentru testarea unor produse digitale.

Potrivit managerului, Auchan a făcut primele demersuri de digitalizare a proceselor interne din companie în 2021 și a “angajat” deja roboți” pentru activități repetitive.

„Primii colegi virtuali, roboți care fac activități recurente, au fost foarte bine primiți, iar în 2022 avem ambiții mari din acest punct de vedere. România este țară pilot pentru eficientizare și digitalizare a proceselor interne”, a mai spus Teodor Șerban.

 

Cum poți termina mai repede cumpărăturile de Crăciun. Magazinele introduc sisteme de scanare a produselor la raft

Scroll to Top