Prima pagină » Se întețește concurența pe piața online de fashion. Platforma online Zalando, ce operează în 25 de piețe, intră în România cu cea mai extinsă ofertă de produse

Se întețește concurența pe piața online de fashion. Platforma online Zalando, ce operează în 25 de piețe, intră în România cu cea mai extinsă ofertă de produse

Platforma online de fashion și lifestyle Zalando, creată în Germania în 2008, intră pe piața locală cu o ofertă de peste 350.000 de produse și peste 1.700 de branduri, cea mai extinsă gamă de fashion de pe piață, potrivit unui comunicat al companiei.

Printre brandurile prezente în portofoliul retailerului se numără adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess,Karl Lagerfeld, Michael Kors și Moschino – unele branduri nefiind prezente până acum pe piața locală.

În plus, retailerul oferă livrări gratuite pentru achiziții mai mari de 69,99 lei,  returur gratuit până la 100 de zile de la cumpărare, dar și asistență în limba română pre și post achiziție. Livrarea se face în 3-5 zile la domiciliu sau într-o rețea de peste 500 de puncte de ridicare. Returul se poate face în peste 250 de puncte de predare, urmare a unei colaborări cu Packeta și Fan Courier.

Pentru a plăti, clienții pot alege rambursul la livrare, plata cu carduri de credit, Paypal și plata în avans.

„În următoarele luni, serviciile de livrare vor fi suplimentate pentru a le oferi utilizatorilor Zalando o experiență chiar mai comodă. Pentru a plăti, clienții pot alege opțiunea preferată, de la ramburs la livrare, la carduri de credit și plata în avans”, mai anunță compani.

Pentru prima comandă, clienții vor primi un voucher  de 25%, urmând ca în perioada iunie-iulie să aibă loc și reducerile de sezon.

„La Zalando, oricine își poate găsi stilul preferat. Suntem încântați să le urăm bun venit clienților din România în universul Zalando și să răspundem nevoilor tot mai mari ce țin de online fashion. Ne dorim să le oferim clienților români acces la cele mai îndrăznețe stiluri, precum și servicii și beneficii de top, astfel încât să devenim The Starting Point for Fashion, cu alte cuvinte, un reper în domeniu.”, a declarat Daniel Rogiński, Director General Europa Centrală și de Est Zalando.

Oportunități de business pentru retailerii și producătorii de fashion locali

Platforma Zarando funcționează și ca un marketplace astfel că brandurile și retailerii locali se pot înscrie în programul Zalando Partner pentru a-și putea vinde produsele online, prin intermediul platformei, atât clienților din România, cât și în 25 de țări din Europa. În prezent, 5.800 de branduri și retaileri sunt conectați la platforma de fashion, unde își pot vinde produsele direct către aproximativ 49 de milioane de clienți activi în Europa.

Prin intermediul Partner Program, brandurile își pot integra stocul direct în platforma Zalando. În plus, aceștia beneficiază de îndrumare, instrumentele și serviciile necesare pentru a-și optimiza și conduce afacerea. Brandurile păstrează controlul asupra gamei, prețurilor și reprezentării mărcii. Până acum, există peste 1.000 de parteneri în Partner Program, cu aproximativ 4.400 de branduri conectate la platformă.

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania este deservită de o rețea de 12 centre de livrări active pe șapte piețe diferite (Germania, Polonia, Franța, Italia, Suedia, Spania și Țările de Jos) din Europa. De asemenea, compania lucrează la construcșia a patru noi centre în Germania, Polonia și Franța.

Retailerul a avut în 2021 venituri de 10,4 miliarde de euro, cu 29,7% mai mari decât în 2020. Compania are în Europa peste 17.000 de angajați, din aproximativ 140 de țări (mai mult de 3.000 dintre ei lucrează în tehnologie).

Piața online de fashion este dominată, conform datelor din 2020, de grupul Inditex ( zara), H&M, Dante ( Fashion Days și eMAG) și Pepco.

Citește și

Cine vinde cele mai multe haine în România. Un retailer autohton online amenință gigantul suedez H&M

 

Scroll to Top