Prima pagină » Ce beneficii aduce companiilor segmentarea pietei?

Ce beneficii aduce companiilor segmentarea pietei?

Pe de o parte, pentru a identifica mai bine gusturile consumatorilor. Acum ca avem un profil mai clar al produselor pe care le cauta, putem crea campanii care vizeaza o tinta mai specifica.

In acest fel, descoperim noi nise de piata care ne vor ajuta sa dezvoltam noi produse si servicii, chiar reusind sa reinventam unele care exista deja. Cu toate acestea profitam de resursele de care dispune firma, evitand sa avem in stoc material inutil.

In plus, cu toate actiunile pe care le desfasuram in segmentarea pietei, vom putea analiza modul in care se comporta concurenta noastra. Aflarea nisei de piata care este cea mai optima pentru afacerea noastra o va pozitiona mai bine pe piata si va creste productia in timp.

Incepeti sa va instruiti pentru a aplica segmentarea in compania dvs

Putem incerca sa ajungem din urma cu giganti precum Apple, dar pentru aceasta va trebui sa facem un efort suplimentar dincolo de posibilitatile noastre la nivel de companie.

Scroll to Top