In primul rand trebuie sa faceti dovada (fie si printr-un email pe care l-ati trimis) ca ati incercat sa rezolvati problema direct cu banca si nu ati reusit.
Apoi va puteti adresa CSALB printr-o cerere pe care o puteti completa si trimite direct de pe site.
Concilierea este disponibila si persoanelor juridice pentru solicitari legate de servicii de plata si emiterea de moneda electronica.
Puteti trimite cereri si pe mail, dupa ce descarcati si completati formularele de cerere de pe site le puteti trimite prin posta ori le aduceti direct la sediul CSALB.
La cerere puteti atasa documente care sa justifice situatia pe care o reclamati sau problemele financiare pe care le aveti. De exemplu, puteti atasa documente medicale, de deces, de divort, de nastere, acte privind diminuarea veniturilor sau pierderea locului de munca etc.
Dupa ce depuneti cererea, banca are la dispozitie 15 zile sa o analizeze si sa raspunda daca intra sau nu in negociere cu dumneavoastra.
Atentie! Cererea nu obliga banca sa intre in negociere. Toata procedura este voluntara atat din partea dumneavoastra, cat si a bancii. Exista situatii cand banca nu intra in procedura de conciliere in cadrul CSALB, dar, in urma sesizarii noastre, cheama consumatorul la banca pentru o intelegere directa.