Prima pagină » Importanța clientului și a consumatorului pentru companie

Importanța clientului și a consumatorului pentru companie

Pentru companie, clienții și consumatorii sunt foarte importanți. Pentru că, dacă nu păstrezi loialitatea clienților, nu îți vei vinde produsele. Cu toate acestea, dacă produsul nu îndeplinește condițiile de calitate, acesta nu satisface nevoile consumatorului și, în același mod, produsul nu mai este vândut.

Pentru a încheia exemplul scutecului, părinții în calitate de clienți pot fi mulțumiți de prețul și atenția pe care o primesc atunci când efectuează tranzacția de cumpărare. Dar dacă scutecul prin caracteristicile sale provoacă iritarea pielii bebelușului, aceștia vor înceta și să îl mai cumpere.

În cele din urmă, putem afirma că și companiile trebuie să fie foarte clare cu privire la diferența dintre un client și un consumator, deoarece existența lor pe piață depinde de cei doi.

Clientul este atras de un preț și un serviciu bun în momentul în care are loc tranzacția comercială. În timp ce consumatorul rămâne mulțumit dacă produsul este proiectat cu atributele și beneficiile care satisfac cel mai bine nevoile lor.

Scroll to Top